facebook kanal rss zapisz sie do newslettera
Home
link lodolamacze link do strony www.ekspertpopon.pl link do strony fazon.pl baner sejm

POPON w obronie posliego handlu

Poradnik POPON

ustawa o rehabilitacji



2016_nowi czlonkowie POPON

Wielkość czcionki: A A A

PFRON:Dane do logowania w SODiR

Dodano: 2018-12-14 09:58:52

  

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, iż w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych w PFRON, usunięto funkcję „autouzupełniania” pola login i hasło w oknie logowania do Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji On-line.

 

W związku z powyższym użytkownik SODiR, który dotychczas korzystał z tej funkcji obecnie zobowiązany jest za każdym razem do wprowadzenia właściwych danych w polu login i hasło. Login (dziewięciocyfrowa liczba) jest to unikalny numer Beneficjenta w systemie, który został przekazany (wraz z jednorazowym hasłem) wnioskodawcy lub jego pełnomocnikowi pisemnie w związku z wybraniem elektronicznego sposobu wymiany danych z PFRON. Hasło natomiast jest ustalane indywidualnie przez użytkownika systemu po pierwszorazowym zalogowaniu się do SODiR.

 

Mając na uwadze powyższe - w przypadku braku możliwości zalogowania się do SODiR z uwagi na trudności w ustaleniu aktualnego hasła i loginu - należy przesłać do Funduszu prośbę o ponowne udostępnienie danych umożliwiających zalogowanie się do Systemu Obsługi Dofinansowań i Refundacji (SODiR). Prośba o nadanie nowego hasła i loginu powinna zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko/ Pełna nazwa Beneficjenta
  • Adres
  • NIP REGON
  • Nr PFRON
  • login do logowania się w SODIR, otrzymany od PFRON (o ile jest znany).

 

Dodatkowo ww. prośba powinna być podpisana przez wnioskodawcę bądź osobę upoważnioną, dla której wnioskodawca przedłożył w Funduszu stosowne pełnomocnictwo.

 

Prośbę o nadanie nowych danych do logowania zawierającą wyżej wskazane informacje należy przesłać w formie maila na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub w formie tradycyjnego pisma do właściwego terytorialnie oddziału PFRON. Odpowiedź na poprawnie sformułowaną prośbę Fundusz prześle pisemnie za pośrednictwem poczty.

 

W sytuacji, gdy zbliża się termin do złożenia kolejnego wniosku Wn-D/Wn-U-G/Wn-U-A, a wnioskodawca nie otrzymał korespondencji z loginem i nowym hasłem jednorazowym, zobowiązany jest przesłać dokumenty w formie papierowej do właściwego terytorialnie oddziału PFRON celem zachowania terminu na złożenie wniosków.

 

Źródło: pfron.org.pl

© 1995-2019 Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych

  • REdan